NCAAF  > General NCAAF  > Too much butter on their corn....
October 17, 2010, 11:19 AM
Well Nebraska, good riddance. Your receivers need to stop eating buttered corn in your pre-game and half time snacks, or you will compete in the Big X just like you did in the Big XII. Somehow next year the Big XII will seem quieter and less whiny yet lonelier without the Texas guaranteed W in Lincoln. God's speed guys, oh yeah and when you look down to say your prayers, that thing sticking between your legs is your tail, because we stuck your junk in your trunk!
October 17, 2010  11:23 AM ET

Normally I would not agree with rubbing their nose in it but ... after putting up with all the whining (last year) and the smack talk (this year) from the cornholers at the office ... yeah it's nice to know they didn't get the last laugh they were looking for.

October 17, 2010  11:25 AM ET

Ha ha ha,,, "Sunday Morning Coming Down".

October 17, 2010  01:33 PM ET

Yeah hehe, paybacks....

October 17, 2010  02:32 PM ET
QUOTE(#1):

Normally I would not agree with rubbing their nose in it but ... after putting up with all the whining (last year) and the smack talk (this year) from the cornholers at the office ... yeah it's nice to know they didn't get the last laugh they were looking for.

On the radio programs I to they were awful. I just wish that Tx could have really handed it to em, something they would never forget. But, Oh well, down the road they go and happy trails to you.

Comment #5 has been removed
October 17, 2010  03:02 PM ET
QUOTE(#5):

Gee wizz, guys, at least put some effort into it!

LOL

October 19, 2010  04:36 PM ET

Butter does not go well with Spam.

October 19, 2010  04:50 PM ET

lol! yeah the cornshuckers got what was coming! hopefully we'll be(OU) giving it to them in the B12 champ game!

October 19, 2010  06:24 PM ET
QUOTE(#8):

lol! yeah the cornshuckers got what was coming! hopefully we'll be(OU) giving it to them in the B12 champ game!

0u needs to play 1 game a t a time, Mizzou should be interesting and Okie State will give you fits. 1 of those unbeatens gets a W and Texas is right back in there sizzle chest!.

October 19, 2010  09:07 PM ET
QUOTE(#9):

0u needs to play 1 game a t a time, Mizzou should be interesting and Okie State will give you fits. 1 of those unbeatens gets a W and Texas is right back in there sizzle chest!.

How does one win by either Mizz or Okie lite put TU "backin there sizzle chest!" (whatever that means)?

TU still has 2 losses and even if there are 2 losses for OU, still have head to head (unless there is a three way tie then all bets are off.....)

Comment #11 has been removed
October 19, 2010  10:28 PM ET

lmao..sizzle chest!

October 21, 2010  12:30 PM ET

Jes sayin... could be payback for 0u (yes that is a zero)!

October 21, 2010  12:58 PM ET
QUOTE(#9):

0u needs to play 1 game a t a time, Mizzou should be interesting and Okie State will give you fits. 1 of those unbeatens gets a W and Texas is right back in there sizzle chest!.

First sentence correct. 2nd wrong... unless you are going for the three-way action that the ShortHorns whined incessantly about a few years back. We already hung the L on UT.

October 21, 2010  03:50 PM ET
QUOTE(#13):

Jes sayin... could be payback for 0u (yes that is a zero)!

A Zero? LMAO...that is so original...OMG...that is great...LMAO....

Geez

October 21, 2010  07:07 PM ET
QUOTE(#15):

A Zero? LMAO...that is so original...OMG...that is great...LMAO....Geez

Well how about an FO? Simply go away.

October 21, 2010  08:27 PM ET
QUOTE(#16):

Well how about an FO? Simply go away.

Sorry...don't understand FO...is this troll talk?

October 21, 2010  09:11 PM ET
QUOTE(#1):

Normally I would not agree with rubbing their nose in it but ... after putting up with all the whining (last year) and the smack talk (this year) from the cornholers at the office ... yeah it's nice to know they didn't get the last laugh they were looking for.

Go ahead rub our noses in it you've earned that right they beat us. I just wanted to say you will never hear me whine about the championship game when it was over Texas won end of story. See most of those people who whine probably weren't saying any thing when we didn't make it to a bowl game in 4 years. Band wagoners can't stand them. No matter what I refuse to whine over a call good or bad it's part of the game. Oh did I mention it's only good when it helps your team bad when it goes against. LOL

October 21, 2010  10:48 PM ET
QUOTE(#18):

Go ahead rub our noses in it you've earned that right they beat us. I just wanted to say you will never hear me whine about the championship game when it was over Texas won end of story. See most of those people who whine probably weren't saying any thing when we didn't make it to a bowl game in 4 years. Band wagoners can't stand them. No matter what I refuse to whine over a call good or bad it's part of the game. Oh did I mention it's only good when it helps your team bad when it goes against. LOL

Nebraska fans at the office have been real quiet this week ... and we're not gloating or rubbing it in either.

 
October 21, 2010  10:54 PM ET
QUOTE(#14):

... unless you are going for the three-way action ...

Hey, it could happen. OU could lose a couple and we could run up the scores for some BCS style points. Never say never.

Comment

Remember to keep your posts clean. Profanity will get filtered, and offensive comments will be removed.


Truth & Rumors

MOST POPULAR

  1. 1
    Irving: Fans don't deserve the Cavs
    Views
    7958
    Comments
    680
  2. 2
    Red Sox dodged two injury scares
    Views
    2949
    Comments
    495
  3. 3
    Trump taking a legit run at the Bills
    Views
    2251
    Comments
    106
  4. 4
    Why the Raiders have lost 111 of 160 games
    Views
    6075
    Comments
    66
  5. 5
    Bruins can't count on shut-down D
    Views
    1616
    Comments
    59

SI.com

SI Photos