NFL  > General NFL  > Go Jets!
December 6, 2010, 06:06 PM
No offense to you Patriots fans but, I hope the Jets whoop the Pats **** tonight so I don't have to hear about Tom Brady's hair anymore!!

;)
Comment #1 has been removed
December 6, 2010  06:24 PM ET
QUOTE(#1):

Now You and I know that ain't gonna happen...................

LOL!! You're probably right EZ!!

Comment #4 has been removed
Comment #5 has been removed
Comment #6 has been removed
December 7, 2010  12:27 AM ET
QUOTE:

No offense to you Patriots fans but, I hope the Jets whoop the Pats **** tonight so I don't have to hear about Tom Brady's hair anymore!!;)

Why is Brady's hair important to you? Its his arm and his mind that defenses really fear.

Comment #8 has been removed
Comment #10 has been removed
December 7, 2010  12:17 PM ET
QUOTE(#10):

Now I don't dislike entire teams and I generally don't dislike coaches. In fact, I can't even name a coach I personally don't like.Except for Rex Ryan.Based on Ryan alone, I'm absolutely delighted that the Jets got DESTROYED tonight even though a win by them would have probably helped my team more if we beat them in a few weeks.Think that cocky, disrespectful, loudmouth punk Ryan is gonna shoot his mouth off after this one?I think not!Aside from the loss helping the Jets players learn where they need to improve with a few games left to do it, I think a few pieces of humble pie will do Ryan a world of good - even if he's probably only one piece away from popping like a pinata.

That's Buddy's boy for ya!..............lol.............

That's one coach I really detest......Buddy Ryan, especially after he went to Philly.

December 7, 2010  12:24 PM ET

*hangs head in shame*

This would be the reason why I normally TRY not to talk much smack! LOL!

;)

December 7, 2010  12:35 PM ET
QUOTE:

wasn`t he the one that sucker punched Gilbrite <----spelling? Then at the Cardinals he was spewing crap about a winner being in town now, and he sucked big time there.I never cared for Buddy either.

The one and the same. He wanted Ditka's job in Chicago, from what I understand. At Houston (Oilers) he punched Gilbride in the face because of the run and shoot offense. Yes, with the Cardinals, he was nothing more than a braggart.

December 7, 2010  12:51 PM ET
QUOTE:

ya Gilbride, thats it, Buddy punched him cause the offense didn`t run out the time before the half, and his defense had to go back on the field.The great thing was the look on Gilbrides face, like did you really just hit me ? ha ha !

Yeah, I know........lol.......that was priceless!

Comment #20 has been removed
 
Comment #21 has been removed

Comment

Remember to keep your posts clean. Profanity will get filtered, and offensive comments will be removed.


Truth & Rumors

MOST POPULAR

  1. 1
    'Melo wants to be wooed (like, Howard wooed)
    Views
    2201
    Comments
    1352
  2. 2
    Cashman scratching his head over Pineda
    Views
    888
    Comments
    499
  3. 3
    Farrell defends Fenway's 'sleep room'
    Views
    2025
    Comments
    480
  4. 4
    Vogel coaching for his job
    Views
    541
    Comments
    435
  5. 5
    Youthful Red Wings are rattled
    Views
    2123
    Comments
    291

SI.com

SI Photos