Truth & Rumors > NCAAF

Ducks trapped in L.A. elevator

Views
6776
Comments
34

09:21 AM ET 12.31 | Oregon's trip to Los Angeles has been quite a comedy of errors. There was Wednesday evening at Lawry's, when offensive lineman Mark Asper performed the Heimlich maneuver on a man who was choking on prime rib. Then there was Tuesday at Disneyland, when photos revealed that while LaMichael James is utterly fearless when it comes to 300-pound tackles, a 32-mph ride at Disneyland sends him into a state of sheer terror. But before these adventures, nine large players reportedly were stuck in an elevator for two hours at their hotel, the Hyatt Regency Century Plaza in Century City. The players alternated between standing and sitting to save space; when a player became fatigued with his position, he'd tap another for a switch. (If only game-time substitutions were that easy.)

Los Angeles Times

Chip Kelly, Icon SMI Chip Kelly, Icon SMI
December 31, 2011  09:29 AM ET

Happy New Year everybody !!

Comment #2 has been removed
December 31, 2011  10:06 AM ET
QUOTE(#1):

Happy New Year everybody !!

Same to all the zany people here on FN. Old, young and even homers!

Ain't it great that we get to argue, piss, moan, insult, needle, etc, with each other every day?

Comment #4 has been removed
December 31, 2011  10:28 AM ET
QUOTE(#3):

Same to all the zany people here on FN. Old, young and even homers!Ain't it great that we get to argue, piss, moan, insult, needle, etc, with each other every day?

It is an art form when done correctly.
PETA will be all over this story.

December 31, 2011  10:33 AM ET
QUOTE(#4):

I think so too, but some get mad so quick though. That is fun too.

Yeah but people that get mad over crap like this just need to chill. They are wound so tight that when they fart their ankles swell up.

December 31, 2011  10:35 AM ET

"But before these adventures, nine large players reportedly were stuck in an elevator for two hours at their hotel, the Hyatt Regency Century Plaza in Century City. The players alternated between standing and sitting to save space; when a player became fatigued with his position, he'd tap another for a switch. (If only game-time substitutions were that easy."

Fatigued? Please. Even the substitutes can stand for two hours on the sidelines during the games.

December 31, 2011  10:38 AM ET
QUOTE(#4):

I think so too, but some get mad so quick though. That is fun too.

It has been a fun year. Sorry if I pizzed anyone, but tuff... :)

December 31, 2011  10:40 AM ET
QUOTE(#8):

It has been a fun year. Sorry if I pizzed anyone, but tuff... :)

Dang...the pic didn't show....one more time with gusto...

December 31, 2011  10:48 AM ET
QUOTE(#8):

It has been a fun year. Sorry if I pizzed anyone, but tuff... :)

What the hell is that avi Default?

...oh and you ain't sorry bout nuttin!

December 31, 2011  11:05 AM ET
QUOTE(#10):

oh and you ain't sorry bout nuttin!

True, but I gotta pretend so OT and some others will still talk to me (at least until they get something wrong and I gotta correct 'em....like being in school again)

Comment #12 has been removed
December 31, 2011  11:36 AM ET

Happy New Year to all my FN buddies, yeah you too default!!!! LOL. Please be safe!!!!!!

December 31, 2011  11:38 AM ET
QUOTE(#4):

I think so too, but some get mad so quick though. That is fun too.

Who's getting mad???? You @@%%$%$!!**&&**&&%%$$###@@!!!! :-)

December 31, 2011  11:39 AM ET
QUOTE(#4):

I think so too, but some get mad so quick though. That is fun too.

Who's getting mad???? You @@%%$%$!!**&&**&&%%$$###@@!!!! :-)

December 31, 2011  11:44 AM ET

That's why they're "the Ducks."

December 31, 2011  11:50 AM ET

Would love to see a picture of James on the Matterhorn, screaming like a little girl. LOL

December 31, 2011  12:10 PM ET
QUOTE(#17):

Would love to see a picture of James on the Matterhorn, screaming like a little girl. LOL

ICE, the video was on ESPN last night and it was very funny!!!

December 31, 2011  01:16 PM ET

Anyone going out for some libations tonight ?

 
December 31, 2011  03:14 PM ET

Like fish in a barrel. like rats in a maze.

Comment

Remember to keep your posts clean. Profanity will get filtered, and offensive comments will be removed.


Truth & Rumors

MOST POPULAR

  1. 1
    Tuukka Rask takes blame for Bruins' Game 1 loss
    Views
    2385
    Comments
    231
  2. 2
    Clippers, Warriors exchange barbs
    Views
    283
    Comments
    163
  3. 3
    Smush Parker allegedly punches high schooler
    Views
    1934
    Comments
    139
  4. 4
    Quarterback freefalling down draft boards
    Views
    6838
    Comments
    90
  5. 5
    Joel Quenneville's Midnight Hawk favored to win Illinois Derby
    Views
    502
    Comments
    89

SI.com

SI Photos