nascarzorin's Comments

Posted Sunday July 08, 2012, About: Jack calls Allen 'traitor'
Nice!!
Posted Sunday July 08, 2012, About: Jack calls Allen 'traitor'
Nice!!!
Posted Wednesday February 29, 2012, About: Robby Gordon: Buy my team
Yep that surely is what Chad gets for working in the gray area every season. Next year its gonna be a 12 race suspension and 150,000 which he can afford anyways, pocket change when held in comparison to a championship.
Posted Tuesday January 31, 2012, About: TBR guarantees Danica a spot at Daytona
Busy JKIN, it seems I can't get some free time to myself. Hopefully I stay a bit more active this upcoming season watch a few more races. Thanx
Posted Tuesday January 31, 2012, About: TBR guarantees Danica a spot at Daytona
Hey folks, looks like Danica doesnt mind getting something she didnt earn. But anything to get more viewers right, cant argue with that. NASCAR is Happy.
Posted Monday September 12, 2011, About: Busch: We're in Johnson's head
You're blind lol Danica has nothing on Kyles wife.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Busch: We're in Johnson's head
Thanx. Jeff has not been the best on restarts lately. Might need to get that fix. Especially if there are any green white checkers in the chase.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Agent: Saints haven't contacted Moss
Everyone is pulling for every team, there is no identification with one team anymore, gotta win that fantasy league LOL.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Agent: Saints haven't contacted Moss
TOs' time is up but Moss can still play, when he wants too and thats the problem.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Agent: Saints haven't contacted Moss
Well he will be slapping somebody back, cuz Brady most times gets what he wants lol. I would bet money on Moss playing this year and that saying a lot seeing as how I dont gamble at least with money.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Busch: We're in Johnson's head
This is funny! Jimmie just wanted to get pay back in before the chase. He is not gonna do anything stupid like that anymore because there will be a lot more at stake.

JKIN who brought out the last caution I didnt get to see the race just highlights had to work.
Posted Sunday September 11, 2011, About: Agent: Saints haven't contacted Moss
Well somebody will!
Posted Wednesday September 07, 2011, About: Stewart wants Patrick and Martin
I called it! Way to go JG passing JJ in a race and holding him off for the win "impressive". JG is ready to compete.
Posted Tuesday September 06, 2011, About: Stewart wants Patrick and Martin
Want he really wants is Mark to keep a car in the top 35 so Danica doesnt have to worry about qualifying to make a race when she drives Sprint Cup.
Posted Monday September 05, 2011, About: Report: Manning out indefinitely
They're gonna have the same chance they had every other season before. Collins and Painter are gonna come in and manage the game.
Posted Sunday September 04, 2011, About: Danica expects Grand Prix equalizer
Yep, Im watching the three stooges on "Raceday". They might get in half of the race today.
Posted Sunday September 04, 2011, About: Danica expects Grand Prix equalizer
Danica did what she always does finish good, which is not saying a lot given the type of racing Indy is. And she is a better driver than everyone on this board probably, bout shouldn't she be? After all it is her profession. I know I do my job better than she would.

With that being said NASCAR was a great move, I like the fact that she is switching, it she stays at Nationwide for two years I see her winning a championship.
Posted Sunday September 04, 2011, About: Dolphins ticket sales worst in 28 years
Well thanx to LBJ that has changed. They care about the Heat now. But thats about it.
Posted Sunday September 04, 2011, About: Dolphins ticket sales worst in 28 years
U forgot UM!!!!!
Posted Sunday September 04, 2011, About: Danica expects Grand Prix equalizer
LOL her beauty is right about the same as her driving ability. You know I think she just admitted that the level of her skills is not very good.
She's gonna win a few Nationwide races when the cup regulars aren't running of course, after all she will be good equipment, so its gonna happen. And after that first win everyone is gonna say she is ready for Sprint Cup.
Posted Sunday September 04, 2011, About: Dolphins ticket sales worst in 28 years
Maybe they just need a new home. They sucked last year at home going 1-7 but they are a pretty good road team. Fins have also always been just below average.

Truth & Rumors

MOST POPULAR

  1. 1
    Irving: Fans don't deserve the Cavs
    Views
    9715
    Comments
    680
  2. 2
    Red Sox dodged two injury scares
    Views
    2999
    Comments
    503
  3. 3
    Trump taking a legit run at the Bills
    Views
    2319
    Comments
    106
  4. 4
    Why the Raiders have lost 111 of 160 games
    Views
    7182
    Comments
    66
  5. 5
    Bruins can't count on shut-down D
    Views
    1868
    Comments
    60

SI.com

SI Photos